Üç belediye başkanı daha AK Parti’ye katıldı

0
Üç belediye başkanı daha AK Parti’ye katıldı
Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, Ankara Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan ve Edirne Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan AK Parti’ye katıldı. Başkanlara rozetlerini Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan taktı.

Partilerinden istifa eden üç belediye başkanı, AK Parti Genel Merkezi’nde düzenlenen Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı’na katılmak üzere Ankara’ya geldi. Burada gerçekleştirilen programda belediye başkanlarına rozetlerini Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan taktı.

Erdoğan, törende yaptığı kısa değerlendirmede yeni katılımlara ilişkin, “Bugün yeni belediye başkanlarımızı bağrımıza basıyoruz. AK Parti’ye hoş geldiniz.” ifadelerini kullandı.

  • Next Social

Yorum Yazın